05 listopada 2013

Something new!

Co nowego!? Dużo się wydarzyło, dużo się pozmieniało. Odbyła się kolejna sesja dla TRUE SCHOOL WEAR, odwiedził mnie kuzyn z Londynu, dostałam swoją pierwszą jedynkę w nowej szkole. :p Z miesiąc temu podcięłam dosyć sporą długość "końcówek" bo powstało tzn. sianko, od tamtego momentu nie prostowałam ich z jakieś 2/3 tygodnie (urosły z czego się ucieszyłam) zaczęłam stosować odżywkę do spłukiwania i do nie spłukiwana z Gliskur Schwarzkopf i z Pantene pro-v, jestem bardzo zadowolona z efektów jakie dają te środki. Włosy mam miękkie, błyszczące i co najważniejsze nawilżone, a nie suche czy matowe. Pomijając fakt włosów, niedługo szykuje się kolejna sesja z Darią, więc można spodziewać się genialnych efektów! Wiem że systematycznie nie piszę (nic nowego), ale trudno jest mi ogarnąć szkołę, postaram się po listopadzie jakoś częściej coś tutaj wstawiać, a teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć z otrzęsin Ic :D i spontanicznych zdjęć z Patrycją :)



















3 komentarze:

  1. fajnie wyglądasz!
    i pamiętaj - uczeń bez jedynki to jak żołnierz bez karabinu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jestes!
    inceptdream.blogspot.com zapraszam, zaobserwuj jeśli się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥