10 października 2013

Hello, hello next month!

Po dłuższym czasie nie pisana tutaj, mam ogromną chęć coś wam opowiedzieć! Po miesiącu szkoły nazbieram ładne oceny, z czego jestem bardzo zadowolona, a w szczególności z 5 z fizyki i niemieckiego, bo te przedmioty w gimnazjum w ogóle nie były moją mocną stroną :D Odbyła się sesja dla TRUE SCHOOL WEAR ! Z której jestem ogromnie zadowolona! Koszulki świetnej jakości, zachęcam do kupowania! Jutro mam otrzęsiny w technikum, przygotowywania byłby porządne :p Ale mam nadzieje, że żadnej gafy nie puszczę grając rolę "Myszki Miki", zdjęcia z otrzęsin jak jakieś uda mi się zrobić wstawię tutaj, a teraz możecie obejrzeć mix zdjęć z tamtego miesiąca oraz troszeczkę zdjęć z sesji dla TSW :)












 wszędzie można robić zdjęcia :D



Widać jak pilnie się uczymy
ZAPRASZAM DO KUPOWANIA KOSZULEK TRUE SCHOOL WEAR !

1 komentarz:

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥