06 września 2013

Back to school.

Dobra, wiem, pisałam, że mam w końcu pomysły na posty, a tu co? Brak postów. Myślałam, że znajdę czas by coś chociażby małego napisać jeszcze w wakacje, a tu praktycznie nic się nie pojawiło. Nowa szkoła, ogromne zamieszanie! Chociaż teraz w piątek () znalazłam jakąś chwile, aby coś tu dodać, już mam zaplanowane sprawdziany, wycieczkę klasową, z niektórych mam nawet pracę na cały rok zaplanowaną. Przytłacza mnie myśl, wstawania rano na autobus bo pieszo zbytnio nie uśmiecha mi się iść, niektórych zajęć, nowej klasy, brak jakiejś bliskiej mi osoby w klasie, ale z czasem muszę się przyzwyczaić. Jakoś chyba dam radę. A teraz odbiegam od tematu szkoły i muszę się przyznać, że nie zapomniałam, a nie miałam czasu aby oznajmić wam, że dokładnie 25 sierpnia mija ROK od założenia bloga ! Dziękuję każdej osobie! Mam nadzieje, że w przyszłym roku, będę się tak samo cieszyć z ilości wejść, obserwatorów, liczby komentarzy jak w tym! Jeszcze raz wam dziękuje :) !






21 komentarzy:

  1. kwestia czasu i do wszystkiego idzie się przyzwyczaić ;)

    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pierwszej technikum, organizacja reklamy :)

      Usuń
  3. U nas też już zapowiadają różne rzeczy na lekcjach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne pismo i kreski na powiekach :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cool pictures!

    SSSx
    www.stylestreetstalker.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem jak to jest ja też zaczynam teraz pierwszą klasę szkoły średniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok bloga- to już coś ;) Czarno widzę ten nowy rok szkolny ;<, no, ale pewnie kiedyś się przyzwyczaimy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też chciałam iść na profil organizacja reklamy ale u nas otworzyli go w nie za fajnej szkole ;p oj ten rok szkolny miejmy nadzieję szybko minie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz Ty dojeżdżaj autobusem hyhyhy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję roku bloga i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mi się udało znaleźć w końcu colę z imieniem Kinga,ale się naszukałam !

    OdpowiedzUsuń
  12. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry
    black tahitian pearl

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś przepiękna :) i powodzenia w szkole :D

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥