15 sierpnia 2013

Urodzinowo i sesyjnie!

Tydzień temu kończyłam swoje 16 urodziny, chciałam napisać tutaj post od jakiś 2 tygodni, ale nie dość że brak czasu bo i brak pomysłu. Dostałam zdjęcia, wyjechałam, niedługo rocznica bloga, urodziny, więc mam tematy, ale nie opisze wszystkiego w jednym poście, bo był by za długi i ciężko by się go czytało, a jestem osobą, która woli napisać coś krótko, zwięźle i na temat :) Także kończąc szesnaste urodziny, nic się nie zmieniło nadal jestem tą samą osobą, ale poczułam, że teraz zacznie się wszystko zmieniać. Stanę się bardziej odpowiedzialna, będę musiała podejmować decyzje związane już z moją przyszłością, wkroczę w tą dorosłość. Ale na to jeszcze czaas, a teraz odbiegam od tematu urodzin i wkraczamy w sesję która odbyła się już dobrze wam znaną Darią, kocham tą osóbkę za jej zapał do tego co robi. Możecie teraz obserwować ją na blogspocie, moja kochana świeżynka na blogu <3 !




















Strona na facebook'u Darii - Biały Oleander Photography
ZAPRASZAM Z CAŁEGO SERDUSZKA!

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie i odważnei ,choć ja bym tak nie wyszła .
    Założyłabym do tego jakieś shorty ;)
    Nie uważam bym mogła pokazać swoje nogi w takim stopniu ;)

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia i boska marynarka !

    http://dontt-worry-be-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty masz piękną figurę i cudowną urodę ! dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutki ten żakiecik ;))


    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! ten kolor bardzo Ci pasuje:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ty jesteś piękna! *_*
    mi do gustu przypadły buty :)
    zapraszam Cię do mnie Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, fajny motyw sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torcik przepyszny musiał być a sesja... o rany!
    Jesteś taka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne zdjęcia:) wyglądasz piękni, masz świetną figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakiii słodziak kochany z Ciebie <3 dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia ;O
    ja dzień po Tobie kończyłam 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. marynara super!
    zapraszam do mnie i do obserwowania:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥