20 sierpnia 2013

Kraków Tour

Szczerze, nigdy nie miałam okazji być w Krakowie. Jednak poprzez poznanie kochanej Patrycji nadarzyła się okazja, z której jestem bardzo zadowolona. Kraków, wspaniałe miasto, bardzo ciepłe, klimatyczne. Gdyby byłe ciut, ciut mniejsze z ogromną przyjemnością bym tam zamieszkała. Przytłacza mnie jednak myśl że musiałabym przemieszczać się na przykład z autobusu na metro potem na tramwaj bo nie dojadę w jakieś wyznaczone miejsce niczym innym, przyzwyczajenie do małego miasta jak widać :)) Byłam tam zaledwie 4 dni, a zwiedziłam bardzo dużo, jak na tak mały czas pobytu. Przepiękny Wawel, Sukiennice, Kopiec Kościuszki, błonie, Muzeum narodowe, rynek, kawiarnie, "plażę" i wiele więcej. Najbardziej co mi się spodobało to kawiarnie w Krakowie, które mają genialny klimat, każda opowiada inną historię. Jedna jest zrobiona na stary dom, druga zaś romantyczna, idealna na pierwszą randkę. Coś pięknego. Teraz mogę wam lekko przybliżyć do udało mi się zobaczyć, jednak będzie to naprawdę mała ilość zdjęć ponieważ nie miałam tam aparatu, a mój kochany telefonik usunął wszystkie zdjęcia z karty i udało mi się jedynie odzyskać te które podczas pobytu u Patrycji wstawiałam na instagrama :))

Kopiec Kościuszki

Starbucks <3


Zakrzówek part1
 Zakrzówek part2

 Zakrzówek part3


Jeden z najlepszych wypadów, a wy byliście w Krakowie? Jak oceniacie to miasto? :))

11 komentarzy:

  1. ja byłam w Krakowie i bardzo mi się tam podobało :) świetne zdjęcia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam ale tylko na jeden dzień z klasą z 2 lata temat. :D Więc trudno jest mi ocenić to miasto. :D

    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. do Krakowa mam niecałą godzinę jazdy, czesto tam bywam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem z Krakowa i nieskromnie twierdzę, że to najpiękniejsze miasto w Polsce :)
    super zdjęcia!
    obserwujemy?
    http://splitmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Darling thank you so much for your comment, you are just too sweetie :)
    I really like this post, its a really good inspiration!! Love the photos too dear :)
    Come to comment my new post, ill heartily appreciate to know your opinion about it;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia:) oj jak ja dawno nie byłam w Krakowie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne fotki:)muszę odwiedzić Kraków

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥