02 lipca 2013

Summeeeeeeeer!

Wyczekiwane wakacje czas zacząć! Mnóstwo planów, oby jakiś z nich się udał. Wakacje rozpoczęłam od spędzenia dnia z klasą z gimnazjum. Chyba nigdy się tak nie naśmialiśmy :) Kolejne dni spędzone na orliku w dopingu chłopaków w piłce nożnej (2 miejsce) Wczoraj z Wiktorią wieczorowy wypad na rower. A na ten tydzień? Sama nie wiem. Dzisiaj leń, choć słońce nie przestaję grzać przez okno, jutro spotkanie klasowe, czwartek wyniki rekrutacji, dalej sama nie wiem, a w niedziele może wyjazd z Anitą na tydzień. Pożyjemy, zobaczymy :)) A teraz mały mix z tych dni :)



A wy jak spędziliście początek wakacji? :)

12 komentarzy:

  1. póki co nudny początek, ale będzie lepiej :)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :P
    Moja klasa nawet się nie odzywa :(
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie nie robiąc absolutnie NIC, ale w tym tygodniu to się zmieni c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje zaczęłam od ogniska. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za komentarz ;) mam nadzieje że twoje plany się udadzą

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ekipa ! Milych wakacji ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje mam w zasadzie caly rok więc niie odczuwam rożnicy :) fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pozytywne zdjęcia, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jestem chora ;/
    Fajne zdjęcia, zwłaszcza ostatnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja planów na wakacje nie mam ;> u mnie padało i nieciekawa pogoda była,ale już robi się cieplej i morze czeka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też nie mam planów, wszystko na spontanie :)

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥