04 kwietnia 2013

Snake.

 Czemu Snake? Otóż od razu jak wróciłam z Piły, czekał na mnie mały prezent. Tym prezentem był kolczyk w "kształcie węża". Na początku pomyślałam, że jest to "rozpychacz", który jest teraz w modzie, ale na szczęście okazał się zwyczajnym kolczykiem z zakrętką. Nigdy nie pomyślałabym o noszeniu takiego kolczyka w taki sposób. Kolczyk sam w sobie wygląda świetnie, tylko jeden minus ma taki, że jest na lewe ucho, a ja akurat mam na lewej stronie grzywkę i często przysłaniają mi włosy kolczyk, jedynie co to bym mogła go swobodnie nosić przy kitce czy koku. Mały pokaz jak prezentuję się to cudo! :) Jeżeli macie jakieś pytania odnoście kolczyka, czy czegokolwiek pytajcie w komentarzach chętnie odpowiem :) Kolczyk został kupiony w Fokusie tyle wiem od mamy :p




19 komentarzy:

  1. Świetny ten kolczyk <3
    moja znajoma ma podobny ala srebrny ale moim zdaniem ten lepszy :)
    Co byś powiedziała na wzajemną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ciekawy kolczyk!:D podoba mi sie ;D
    Pewnie że zrobię recenzję :)) Nie ma problemu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. looks really nice !
    great blog!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know ! :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudo!
    Wróciłam, więcej na moim blogu, także zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten wąż ! Zajebista sprawa.

    OdpowiedzUsuń

  6. świetnie wyglądasz...
    kolczyk wygląda genialnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nausznica cudna

    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łoł! wygląda świetnie! może nawet lepiej by to wyglądało przy związanych włosach...?
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka szkoda że nie mieszkamy w tym samym mieście, chętnie bym wzięła Cię na zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyk nie w moim stylu ale jesli Tobie sie podoba to dobrze :))

    zapraszam do siebie www.00tatianka.blogspot.com

    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥