02 kwietnia 2013

Self.

Dzisiejszy dzień zaczął się od wczesnej pobudki. Trening potem miasto, w sumie tak spędziłam pierwszą połowę dnia. Teraz siedzę przy Jessie J i denerwuje tatę wyciem do jej piosenek :) Jutro szkoła, więc wątpię, żeby pojawił się post bo środa to najgorszy u mnie dzień tygodnia, także w czwartek postaram się to nadrobić :) A teraz chyba pójdę się zdrzemnąć, jestem wykończona, a w sumie przydałby mi się mały sen.



Dzisiejsza ja :)

Biorę udział w kolejnym konkursie :p
Więc jeżeli chcecie abym to ja wygrała klikajcie " lubię to " pod zdjęciem :)
KLIKAMY TU
Możecie także udostępnić, czy powysyłać link znajomym!
Z góry za wszystko dziękuje :* !

11 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. ;)

    koreaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat środę mam dość luźną, ale czwartek to zazwyczaj masakra :P
    Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nice photos!
    you're beautiful :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  4. lajknełam, powodzenia w konkursie . obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥