25 kwietnia 2013

Exam.

Trzydniowy stres właśnie się zakończył. W końcu. Najbardziej bałam się części matematycznej i humanistycznej, ale humanistyczna o dziwo poszła mi jak na razie najlepiej, zapewne angielski poszedł jeszcze lepiej, ale nie sprawdzałam jeszcze odpowiedzi. I tak całkowity wynik zobaczę w czerwcu. Tyle czekać?! Zmieniając temat teraz zacznę wszystko ogarniać z blogiem i innymi sprawami. Odpowiem na wszystko od was. A nie długo szykuje się konkurs, ale zdradzę o co chodzi za jakiś czas :* A teraz mały pokaz współpracy z kochaną Zuzią! :) Lajkujemy!









21 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia *.*
    ale proste kreski ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na przyrodniczych i matmie poległam... reszta poszła mi w miarę dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejmy nadzieję, że poszło dobrze.; )
    Śliczne zdjęcia ! : )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zdjecia:)
    zapraszam do mnie:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne zdjecia, no i makijaż! a co do charakterystyki to może nawet lepiej, że była :D O kim napisałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne masz te zdjęcia :) powodzenia w rekrutacji do wymarzonego liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna sesja! naprawdę dobre zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o łał... jakie cudowne zdjęcia pięknie wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi czas w oczekiwaniu na wyniki minął bardzo szybko ;D
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥