27 kwietnia 2013

Długi Weekend.

Już nie długo majówka, czas w którym każdy korzysta z wolnego, z wysokiej temperatury, ale mnie akurat majówka omija, ponieważ ksiądz od bierzmowania wymyślił sobie, że przez dziewięć dni (czyt. od piątku do przyszłej niedzieli) mamy chodzić na nowenny i od razu po nich będziemy mieć próby do bierzmowania. Rozumiem gdyby próby były tak od środy, ale przez 9 dni? Lekka przesada. Także wiem jak spędzę majówkę, a wy? Co macie w planach? :)  Mała dawka zdjęć z Bolman!







I my :)

25 komentarzy:

  1. wielka przesada, mnie czeka to sama w przyszłym roku, ratuj Kinga! :C

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście bierzmowanie już za mną. świetne zdjęcia! :) bluza *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne foty :)
    obserwujemy ?? ja już !!
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post darling! <3

    New post on my blog: http://couturetrend.blogspot.it/

    Facebook: https://www.facebook.com/couturetrend1

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze jakie świetne zdjecia :) tez chce takie hehe super wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a myślałam że nasz ksiądz przesadza z 90 pytaniami na bierzmowanie, ale lepsze to niż jakieś nowenny.. powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia *.*
    Ja chcę sobie właśnie kupić taką czapkę : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masakra z tym bierzmowaniem ;/
    Ja mam za rok.
    A najgorsze są indeksy i to, że zmuszają nas do chodzenia do kościoła po podpisy.
    Rozumiem chodzenie do kościoła od czasu do czasu, niektórzy co niedzielę, ale trzy lata z tymi indeksami to przegięcie -,-
    Oczywiście to moje zdanie xd ;33
    Zdjęcia śliczne <3
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super zdj w tle *_*
    ja juz po bierzmowaniu ;d
    obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś przepiękna! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! ♥ podoba mi się! ;)

    zapraszam do mnie :) http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear!! Like always thanks for your sweet comment, I am delighted to know your opinion :)
    By the way, i like your post very much, your blog is so cool and fresh :)
    I would like to know your opinion about my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  13. ja napisałam o Zośce z 'Kamieni na szaniec' :D Fajnie wygladasz;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał, ładne zdjęcia. Nasz ksiądz też tak tępił przed bierzmowaniem ;/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś śliczna :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka jesteś dziewczyno śliczna ;)
    zapraszam na dwa nowe posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  18. moja majówka to zakupy i nauka... a jutro znów szkołaaaaaaaa :(((

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥