30 marca 2013

Szczęśliwych! :)

Dzisiaj już na spokojnie. Wszystko prawie już uszykowane, święconka zaniesiona, teraz tylko szykowanie potraw i czekanie za obiadem. Szykuję się kolejny konkurs z angielskiego w maju, także przygotowania są. Muszę dobrze przemyśleć jaką piosenkę wybrać po angielsku.. macie jakieś propozycje? :) Odbiegając od tematu przygotowań i konkursu, wy też macie uczucie cofnięcia się w czasie? Jakby cofnięcia się do Bożego Narodzenia? Czy tylko ja tak mam? Niech będzie już wiosna.


Przedziałek na środku czy grzywka? :)

WESOŁYCH ŚWIĄT! :)

18 komentarzy:

  1. 'ladnemu we wszystkim ladnie' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 zdj jaka groźna mina:D wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm. nie wiem. Tak i tak jest ładnie;p
    Wesołych Świąt.;)
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rob i tak i tak, kiedy będziesz chciała, nie będzie tak nudno, ale Ty jestes wgl za śliczna wez idz :(((((((
    + obserwujemy?:*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Inowrocław :)) ślicznota!
    Może masz ochotę wygrać czerwone szpilki?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. może jakąś Adel?
    śliczna jesteś :*
    również obserwuję ; - )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adele? Za wysoki poziom niestety. Rozmyślałam JB As long as you love me akustyczną wersje, ale jeszcze się zastanawiam :)

      Usuń
  7. Obserwuję i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jesteś ładnaa! ;* ja też już chcę tą wiosnę, mam dość zimy i śniegu. Wesołych świąt!:*
    + zapraszam do mnie na konkurs, można wygrać zegarek!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś śliczna *.* Obserwujemy? Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę świetne!
    fajny post, podoba mi się twoje zdjęcie w nagłówku, jak dla mnie w oby dwóch wydaniach jesteś ładna, ale wybieram grzywkę! :))

    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    KONKURS u mnie - DO WYGRANIA WYMARZONY DESIGN BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  12. przedziałek na środku :D
    Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia ;)) wesołych Świąt! Zapraszamy do nas na konkurs - do wygrania buciki ;))

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥