26 marca 2013

Piła 2013!

Chciałam wczoraj coś napisać ale musiałam przepisywać lekcje z piątku i poniedziałku. Trzydniowy turniej, wiele wspomnień, dużo śmiechu, świetna atmosfera! Bardziej rozpisze się na temat Rytmu Ulicy za jakieś 2 tygodnie bo tyle dali organizatorzy, aby nie udostępniać filmików z tego wydarzenia, także filmik ukarze się później, zdjęcia tak samo. Jedynie co mogę napisać już wstając z łóżka wiedziałam, że to będzie udany wyjazd. A wracając do rzeczywistości w Inowrocławiu jeszcze jutro i przerwa świąteczna w tym czasie mam zamiar nagrać filmik na odpowiedzi na wasze pytania do mnie, pojawią się także jakieś nowe zdjęcia! W piątek wreszcie otworzyli u nas KFC więc niedługo się tam pojawię!





Zdjęcia robione przez Biały Oleander ! Mile widziane kliknięcia " lubię to " przy stronie!

10 komentarzy:

  1. mój kumpel kiedyś w kubełku kfc znalazł jeszcze opierzoną nóżkę...:( obserwuję-liczę na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo u nas mogliby otworzyć KFC :D
    hahahha ♥
    Ślicznoootoo! ♥
    Wpadaj! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 zdjęcie szczególnie mi się podoba ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jesteś *.* u nas było KFC to usunęli

    zapraszam do mnie dopiero zaczynam :P
    + obserwujemy?
    servenity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny BLOG

    *Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥