04 marca 2013

Monday.

Pierwszy dzień rekolekcji. Dwa razy do kościoła ....bez przesady! Szykuje się bardzo dobra sesja w przyszłym tygodniu! Jedynie co mogę zdradzić to nie będę tylko ja pozować :) A teraz nie ubłagalnie czekam na czwartek, ponieważ będzie otwarcie KFC u nas! Właśnie zjadłam Lasagne i strasznie mnie boli brzuch.. Cóż jakiś film, polecacie coś?



Biorę udział w konkursie! Jeżeli chcecie abym to ja wygrała kliknijcie " lubię to " przy zdjęciu oraz musicie "zalajkować" stronę Szustak-Foto (bez tego głos się nie liczy) Wszystkim którzy to zrobią Bardzo Bardzo Dziękuje! :)


5 komentarzy:

  1. ooooo, też kiedyś czekałem na KFC u mnei w mieście, ale się doczekałem! :D
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog ! jesteś śliczna :)
    bez wahania obserwuje !
    bardzo ładne zdjęcia to cos co najbardziej lubie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz. Ja bardzo mile wspominam lata gimnazjum :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz :)
    Obserwuję oczywiście

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥