15 marca 2013

Konkursowo.

Dziś wolny dzień od szkoły. Konkurs z angielskiego w sumie rywalizowaliśmy pomiędzy sobą. Nikogo nie było z innej szkoły więc konkurs nie został zaliczony do powiatu. Zajęłam chociaż, że 4 miejsce to jestem zadowolona z nagrody! Dostałam najlepszą ze wszystkich. Każdy dostał książki, słowniki, a ja dostałam pełną paczkę słodyczy. Przepiękna nagroda pocieszenia. Ogólnie chciałam porobić zdjęcia ale tam nawet nie było czemu robić, więc cały pobyt tam spędziłam na rozmowie z Julką. Wróciłam do domu i położyłam się prawie już zasypiałam, ale przyszła Anita posiedziałyśmy trochę wybrałam się jeszcze do kościoła po ostatni podpis drogi krzyżowej. A teraz czekolada Nussbeisser'a odpowiednia na film :)




Przepraszam ponownie telefoniczna jakość :(

DZIŚ OSTATNI DZIEŃ GŁOSOWANIA, WIĘC JEŻELI NIE ODDAŁAŚ/EŚ JESZCZE GŁOSU! ZAGŁOSUJ! "KLIK LUBIĘ TO WŁAŚNIE TU! " JEST TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE :)
Z GÓRY DZIĘKUJE ZA KAŻDY ODDANY GŁOS ~ :)

4 komentarze:

  1. hahah to ja bym wolała już wygrać to 4 miejsce niż pierwsze D:

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html Zapraszam!
    Eustazja

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dziś nie byłam na lekcjach, korzystam z możliwości chodzenia na dni otwarte liceów c:
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już studiuje i na szczęście mam środy i piątki wolne :D
    wpadnij:*

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥