07 marca 2013

Home.

Kolejny dzień wolności w domu. Praktycznie cały tydzień wolności, 3 dni rekolekcji, które się wczoraj skończyły, dzisiaj wolny dzień od szkoły, jutro turniej, a potem weekend. Mogłabym mieć tak zawsze! Ogólnie męczy mnie od jakiegoś tygodnia gardło i nic mi nie pomaga? Znacie może jakieś domowe sposoby? Bo tabletki i syropy momentami są przereklamowane. A nie chciałabym jutro tańczyć i równocześnie się dusić. Dzisiaj najprawdopodobniej otwarcie KFC, nie mogę się doczekać! Muszę się dowiedzieć czy to na pewno dzisiaj, bo na darmo nie chce iść na koniec Rąbina :p









Wspieramy Kamilę! Lajkujemy! Kamila Szymczak-Photography

10 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ! :)
    śliczna jesteś ^^
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ;* obserwuję i liczę na to samo :) pozytywnie-nastawionaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna masz buzie, jestes bardzo dziewczeca :)

    camilliefashion.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś piękna dziewczyną i maasz fajne stylóweczki ;)
    Będę wpadać ;>
    zapraszam do mnie mam nadzieję,że się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz;)
    masz piękne włosy
    podoba mi się twój styl
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥