31 marca 2013

Babcinie.

Śniadanie zjedzone, wyszykowana tylko teraz czekać do godziny 15 i na świąteczny obiad do babci. Myślałam, że poczuję magie świąt, ale przez śnieg jakoś mi ciężko, fakt jest rodzinna atmosfera, ale śnieg potrafi jednak dużo zepsuć. Jutro, bądź w weekend pojawi się filmik z odpowiedzią na pytania, także dziękuje każdej osobie co zadała choć jedno pytanie mam ich tam ponad 30 także dziękuje :)
A teraz lecę się przebrać i wybywam do babci :) Wesołych jeszcze raz! :)




Tak wam się podobał przedziałek to macie :)
Oraz dziękuje wszystkim za wczoraj! Tyle komentarzy, wyświetleń, obserwatorów!
Dziękuje niby tak mały gest a cieszy :)) !

19 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://myreaality.blogspot.com/
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. wątpię czy da się wybrać lepsze zdjęcia osób mających anoreksje..
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, Tobie również życzę wesołych Świąt :)
    Co do bloga. jest niesamowity, cieszę się że tu zajrzałem. Jesteś bardzo ładna dziewczyną :)
    Dodaje bloga do obserwowanych, na pewno częściej będę tu zaglądał.
    Pozdrawiam
    nomorepainlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, również obserwuję ;) Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna Ty :*
    masz ochotę na wzajemną obserwację? :) daj znać u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wzajemnie:)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You look beautiful, love your makeup! You have a great blog and amazing photos! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  8. och, ja też byłam dziś u babci i umieram z przejedzenia xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba większość cierpi dzisiaj z przejedzenia ... a zwłaszcza po wizycie u Babci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. babcine jedzonko <3 obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz:)

    z wielką chęcią obserwuję i zapraszam - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz na moim blogu :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje :) wpadnij do mnie i tez moze poobserwujesz moj :)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥