12 lutego 2013

Na szybko.

Piszę to na szybko, bo mam ogromną chęć coś tutaj dodać :) Miałam iść na występ Martyny i Kamili do teatru, ale wyszło tak, że muszę czekać za mamą, która wraca z pracy i oczywiście nie zabrała kluczy. Ale wynagradza mi to pójście do Anity, która jest chora. Jutro trening, a pojutrze walentynki? Jak je spędzacie? Moje hmm, będą wyglądały tak, że idę odebrać kuzyna z dworca, bo wraca z Londynu na okres dwóch tygodni do mnie, a potem może coś się wymyśli, może jakiś spacer, albo film w domu :)




3 komentarze:

  1. piękna jesteś ! <3

    Buziaki
    Lille fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka minkę zrobiłaś, śliczne oczy masz. Moja połówka za granicą to te walentynki będą trochę smutne, ale nic jak wróci to nadrobimy::)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, na pewno nadrobicie, moim zdaniem miłość powinno okazywać się codziennie, a nie tylko w walentynki :)

      Oczywiście obserwujemy :)

      Usuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥