21 lutego 2013

Fast.

Jedyny dzień spokoju, wyciszenia. Cały dzień w szkole mi szybko zleciał, poczułam się jakbym była z jedną godzinę w szkole a tak na prawdę byłam z siedem. Od razu po zakończeniu lekcji musiałam szybko lecieć pod II liceum po Darię i szybko pędziłyśmy na zdjęcia! To co dzisiaj stworzyłyśmy chyba przebija nasze wszystkie sesje stworzone razem! Stworzyłyśmy ogólnie rzecz biorąc tzn. "testy". Pierwsza stylizacja w sweterku - naturalna, druga street fashion - dynamiczna. Jestem ogromnie podekscytowana tymi zdjęciami. Teraz czekam nieubłaganie jak Daria my wyśle chociaż z dwa zdjęcia dzisiaj!





PRZECUDNE ZDJĘCIA! ROBIŁA : BIAŁYOLEANDER DARIA KLIMCZUK :)
LAJKOWAĆ DARIĘ POMAGAMY JEJ :) !

5 komentarzy:

  1. Koniecznie musisz spróbować! Nie ma czego bać, a daje tyle radości :)Oczywiście za pierwszym razem jest ciągłe wywalanie, ale potem.. żyć nie umierać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 zdjęcie mnie rozwaliło <3

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥