17 lutego 2013

Casting Gaga!

Wczorajszy dzień, nie do opisania! Z jednej strony najlepszy, z drugiej najgorszy. Cały dzień zaczął się od tego, że wstałam, wyszykowałam się i wyszłam do cioci około 10.00 i wyruszyłyśmy do Poznania. Byłyśmy już w Browarach około godziny 12.00 poszłam do wyznaczonej restauracji gdzie ma się odbyć Casting, a  byłam sama? Od razu udałam się do sprzedawczyni i się zapytałam czy to tutaj jest casting ona odpowiedziała  że tak, zdziwiłam się, że jestem sama, ale byłam godzinę przed rozpoczęciem całej akcji. Więc troszkę pochodziłam z ciocią po sklepach i około godziny 12.40 znowu udałam się do restauracji. Siedziały tam 3 dziewczyny, właśnie z Poznania na Casting, porozmawiałam troszeczkę z nimi i udałyśmy się po formularz agencji gaga. Wypełniłam cały formularz, poczekałam dosłownie 3 minuty w kolejce byłam 5, oddałam formularz szefowej Gagi, ona zabrała mnie na bok i zrobiła mi 2 zdjęcia, podeszła do mnie i chwile porozmawiałyśmy. I tak zakończył się ten casting. Wszystko było pięknie. Więc postanowiłam udać się coś zjeść, poszłam do KFC zamówiłam jedzenie i spokojnie już sobie usiadłam i akurat pisałam post na fb, gdzie nagle dziewczyna pyta mi się czy może zabrać krzesło, odpowiedziałam, że tak nie ma problemu, i nagle idzie jej koleżanka z jedzeniem i strąciła z mojego stolika kubek z napojem, na moje nogi, cała byłam mokra od pasa w dół i prawie by mi zalała telefon, na dodatek mnie nie przeprosiła. Wkurzyłam się ogromnie zrobiłam jej małe kazanie, i udałam się do kasy po nową tackę, kasjerka była taka miła, że wymieniła mi całe jedzenie i nie musiałam nic dopłacać :) A co miałam zrobić z mokrymi leginsami? Kupić nowe spodnie? Nie. Czekałam, aż trochę się osuszą zadzwoniłam do cioci , że może po minie przyjeżdżać. Trochę sama pochodziłam po Browarach, ale w sumie nic ciekawego nie było, jednie co mi się podobało to nowa kolekcja New Yorker'a i I'am, a tak to nic ciekawego nie było. Ogólny wyjazd zaliczam do udanych, nie liczą małego, mokrego faktu. Teraz tylko trzymać kciuki, aby mnie przyjęli do agencji :)



Taki mały prezencik wczoraj dostałam od cioci :*

5 komentarzy:

  1. o kurczę ! ale genialny blog!
    bardzo było by mi miło gdybyś dodała mnie do obserwowaanych<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Również trzymam kciuki!
    Pozdrawiam, obserwuję.
    Zachęcam do obejrzenia nowego posta, obserwacji i polubienia fanpaga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥