19 lutego 2013

Była pierwsza próba!

Przeczuwałam, że dziś albo w ciągu jeszcze 2 dni dostanę odpowiedź od Gaga Models. Dobrze czułam, wróciłam ze szkoły, włączyłam komputer, wystukałam hasło na pocztę, patrzę tam email od szefowej. Niestety teraz mi się nie udało, co nie oznacza, że nie będę próbować! Biorę się za siebie! Ćwiczenia! Aby nadrobić małą wagą przy moim wzroście! Jest ktoś chętny oddać mi z 5 cm? :) Może kolejnym podejściem będzie HOOK? Albo MOSS? Zobaczymy trzeba zrzucić z 5/6 kilo! DAM RADĘ!


4 komentarze:

  1. mi też by się przydało dodatkowe kilka centymetrów :c

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kokardka z włosów <3 myślałam , że masz ją doczepioną ;p
    ŚWIETNY blog, obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne foto <3 suuper włosy ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. bo wygląda zbyt idealnie <3
    dodaję :*

    OdpowiedzUsuń

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥