21 stycznia 2013

Laminowanie włosów żelatyną.

Zacznę od tego, że dziś drugi raz laminowałam włosy i szczerze efekty są o niebo lepsze niż po pierwszym razie! Wszystko dokładnie opiszę co i jak robić :)

Co to w ogóle znaczy "laminowanie włosów" ? - to tania i skuteczna metoda poprawy kondycji włosów suchych, zniszczonych, oraz z rozdwojonymi końcówkami.

Co jest potrzebne do domowego laminowania ? -  łyżka stołowa, ulubiona odżywka (najlepiej jak jest na regenerację włosów, lub z olejkami), najzwyklejsza żelatyna, wrzątek, miska, czepek foliowy ( a jak takiego nie posiadasz to zwykła folia na zakupy) oraz ręcznik i małe użycie mikrofalówki.  :)    ( Ja mam odżywkę L'oreal na odżywienie włosów i refleksy, spisała się ona rewelacyjnie)

Czym zacząć laminowanie ? - Umyć normalnie włosy szamponem, nie używać odżywki jeżeli zawsze ją używacie, ponieważ będzie ona już w "miksturze" :)




Ilość produktów i ich zastosowanie ? - Na moją długość czyli średnia długość włosów :
- 1/ 0.5 łyżki żelatyny
- 3 łyżki wrzątku
- od razu zacząć mieszać, ponieważ mogą powstać "grudki"
- pełna łyżka odżywki
- energicznie mieszać!
- wstawić do mikrofali na 5/10 sekund, i od razu po wyjęciu mieszać pozbędziecie się "grudek"

Cała konsystencja powinna być wodnista, nie może pozostawać na łyżce bo nie nałożycie jej na włosy. Jak nabierzecie konsystencje na łyżkę, przechylicie ją i spłynie z niej od razu to bardzo dobrze! Powinna ona wyglądać tak jak na obrazku poniżej.

Gdy już zrobimy całą tą konsystencje nakładamy na całą długość włosów, najwięcej staramy się nałożyć na końcówki, zakładamy czepek foliowy bądź zwykłą paczkę foliową, na czepek nakładamy ręcznik i robimy "turban" . Wszystko pozostawiamy na 40/ 45 minut.

Gdy już odczekamy podany czas udajemy się do łazienki i spłukujemy ciepłą wodą NIE MYJEMY, dokładnie spłukujemy włosy! ponieważ nikt nie chce mieć "grudek żelatyny" na włosach! Jeżeli suszysz włosy zawsze po umyciu to nie szkodzi, włosy laminowane "lubią" ciepło, chociaż ja pozostawiłam je aby naturalnie wyschły.

A O TO MÓJ EFEKT 2 LAMINOWANIA !

Przed

Po



Moja opinia laminowania włosów żelatyną ? - Szczerze, jestem zadowolona, włosy są miękkie, nie puszą się, są gładkie w dotyku, łatwiej się czesze końcówki, a zapach unosi się przez cały dzień ! :) Chociaż z góry mówię, że po pierwszym laminowaniu, aż takich rewelacyjnych efektów nie będzie :)
UWAGA !

NIE MOŻNA LAMINOWAĆ WŁOSÓW CODZIENNIE, PONIEWAŻ MOGĄ STAĆ SIĘ SUCHE I BARDZO ŁAMLIWE ! NAJLEPIEJ LAMINOWAĆ WŁOSY TAK CO 3-4 DNI :)



Jeżeli macie jakiekolwiek pytania na temat laminowania piszcie do mnie prywatnie na facebook'u ! :)

2 komentarze:

Odpisuję na każdy komentarz. Dziękuje ♥